понедељак, 26. септембар 2011.

Westov Sindrom i Moj Sin Janko- Istinita priča o jednom zivotu

                   Westov sindrom bolest koja nam je promenila zivot.Naime nas trogodisnji sin boluje od ove teske bolesti.Mozda ce ovo sto cu vam ispricati nekom pomoci, mozda ce se neko naci a mozda ce neko pomoci nama, odnosno malom Janku.

              Kad vam kazu "promenio mi se zivot preko noci"verujte moguce je, jer nama se promenio za pola sata,i to nemarnoscu,tudjoj gresci.Rodjenje najradosniji dogadjaj u zivotu jednog coveka nama se pretvorio u pakao.Zasto?Stigli smo u 7 casova ujutru a to je vreme kada je kraj trece smene i doktor ne moze da vas primi jer zuri kuci ,strasno.A onda dolazi smena koja mora da popije kafu i cuje po koji trac,ode u vizitu ,a za to vreme sestra zaboravi da prenese da doktorka ima hitan slucaj jer trudnica krvari vec dva sata.Tisina, duz hodnika pustos nigde nikoga, tek poneki jauk iz sobe.I posle cetiri sata cekanja vriska,svi se razleteli na sve strane, i tad shvatam da nesto nije kako treba,pocinje borba za zivot borba koja i danas traje,momenat koji nam je promenio zivot.I tako ono sto ste samo nekad culi ili procitali da se nekom desilo desava se vama.Bez imalo ponosa gospodja se nije usudila ni da mi objasni sta se desilo zasto mi je supruga pala u nesvest Janko reanimiran  i sta se zapravo desilo osnovno pravo da znam ,ali bila je jako uznemirena treba je "razumeti".Tek nesto kasnije saznajem da se  usled obilnog krvarenja Janko bukvalno davio u majcinom stomaku, i da se nagutao krvi usled cega je u njegovom organizmu nastala sepsa.Infekcija svih  organa u tom malom organizmu iz kojih se proliva  krv. Uz pomoc prijatelja nakon,nekih desetak sati uspeo sam da ga vidim.Kakav bol.Gledam kroz staklo inkubatora nejako,bespomocno dete,moje dete koje se grcevito bori za zivot.Place a iz usta mu prska krv svuda po staklu."Ako prezivi noc bice dobro" to je jedino cega se secam.Noc,mislim da sam zvao na svakih pola sata,najduza noc kosmaran dan,ali smo sve to preziveli zajedno.
               Tako je pocela borba za Janka borba koja traje i danas.Tako nam se promenio zivot.Od necega sto treba da bude prirodna stvar i delo nastane haos.    

Нема коментара:

Постави коментар